2011. augusztus 8., hétfő

A fanfictionokról

A fórumba már fel lehet iratkozni SZJG fanfictionra, mivel úgy tudom ez nem tilos, mert nem hozzuk nyilvánosságra ...

Egyenlőre csak az én fanfictionom van az oldalon, de arra az esetre hogy ha lenne majd több is, mindegyiknek kell egy nevet adnunk, mert ha csak az egyikre szeretnél feliratkozni, valami alapján meg kell különböztetnünk őket. Szerintem a legegyszerűbb ha sorszámot, és címet kapnak :D Valamint mindegyikről lesz tartalomleírás is, hogy ne találomra akard kiválasztani..

Az én írásom:
    • 01.: I must Stay (maradnom kell) 
Tartalom: A történet a 4.könyv után játszódik: Reni végigunja a nyarat, várja hogy mikor találkozhat végre az osztállyal, Cortezzel ... Azonban egy nap váratlanul a szülei egy fontos dolgot  közölnek vele, ami végleg megváltoztathatja az életét, és elszakíthatja a mostanitól: a már megszokott, megszeretett világától. Reni ezt tragikusan fogja fel (nem is csoda): az életében erre a dologra megindul a lázadozás, megromlik a szüleivel való kapcsolata. A kérdés: Mit választ Reni? A történet során embereket veszít el, ugyanakkor embereket szerez meg, egyszerre szeret és gyűlöl ... Míg végül, a hosszú időkön át  tartó bizonytalanságot, és elveszettséget felcseréli a biztonságos stabil környezet, mindenki megnyugszik és az élet tovább mehet a normális kerékvágásában ...

Ha felszeretnél iratkozni katt :IDE!!

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Azt írod, hogy ez nem számít publikálásnak... Nekem (akár milyen fura, eddig a percig még egyáltalán nem olvastam a blogodat) is eszembe jutott korábban ez a levelező-lista ötlet, de megkérdeztem Laurát, aki azt mondta, inkább ne csináljuk. Én megértem, de gondolom te is ezt tennéd, ha írtál volna neki. Kikérted a véleményét erről?

    VálaszTörlés